Thursday, June 3, 2010

Strawberry, Blueberry and Cherry Cake

I already wrote about my friends from park and our dinners...well...last night we had our monthly dinner. Girls told me on the last week they want to do Indian dinner so the conversation was like this:
Girls: ’We are thinking of making Indian dinner next week’
Me: ‘So what do you want me to make?’
Girls: ’Dessert?!?!?!’,quite surprised with my question.
Me: ’Hmmm…but I don’t know any Indian desert’, feeling a bit sad.
Girls: ’No…don’t worry…you can make anything from your desserts’

I found it quite funny…I think I don’t even need to ask in the future what should I bring…
So..I made strawberry, blueberry and cherry cake…and I came back home with empty plate :-)

Já escrevi sobre as minhas amigas do parque e os nossos jantares... bem... ontem à noite tivemos o nosso jantar mensal. As meninas disseram-me na semana passada que queriam fazer um jantar Indiano, então a conversa foi mais ou menos assim:
Meninas: 'Estamos a pensar fazer um jantar Indiano para a semana'
Eu: 'Então o que querem que eu faça?'
Meninas: 'Sobremesa?!?!?!', algo surpreendidas com a minha pergunta.
Eu: 'Hmmm... mas eu não sei fazer nenhuma sobremesa Indiana', um pouco triste.
Menina: 'Não... não te preocupes... podes fazer qualquer uma das tuas sobremesas'

Achei imensa piada... acho que nem preciso de perguntar nas próximas vezes sobre o que devo trazer...
Portanto... fiz bolo de morango, mirtilho e cereja... e voltei para casa com o prato vazio :-)

No comments:

Post a Comment