Monday, July 11, 2011

Split,Croatia

I am back, physically... but my thoughts and soul are still with my family and friends.
I have a huge list of recipes that I want to try in next few weeks, so soon I will share some of them with you {*smile}.

Today I wanted to leave some photos of Split, our transfer point to go to the island of Vis. On the way back we decided to spend some time there, have a walk and dinner. I used to go to Split a lot with my parents and I wanted my family to see it, since it's a town I love.

Enjoy!!!


Estou de volta, fisicamente... mas os meus pensamentos e alma ainda estão com a minha família e amigos.
Tenho uma lista enorme de receitas que quero experimentar nas próximas semanas, por isso em breve vou partilhar algumas com vocês {*smile}.

Hoje queria deixar-vos algumas fotos de Split, o nosso ponto de passagem para a ilha de Vis. No regresso decidimos passar algum tempo lá, dar um passeio e jantar. Eu costumava ir a Split com meus pais e queria que a minha família a visitasse, já que é uma cidade que eu adoro.

Apreciem!

2 comments: