Wednesday, July 21, 2010

July Girls Dinner

It was a time for girls July dinner..and I was thinking of what dessert I can make…completely without inspiration and time…started to get desperate.
After all day of running in the evening M. asked me if I want to see a new episode of Dias com Mafalda...SALVATION. She made a dessert..something like English trifle.
Here it is, my girls dinner desert..used ladyfingers instead of pão de lo …I can just tell you we ate all of it…perfect!!!Thanks Mafalda
for my dessert inspiration :-)


*****


Foi a altura de jantar de meninas de Julho.. e eu andava a pensar na sobremesa que podia fazer… sem qualquer inspiração ou tempo… comecei a ficar deseperada.
Depois da correria do dia, à noite o M. perguntou-me se queria ver o último episodio de Dias com Mafalda… SALVAÇÃO. Ela fez uma sobremesa.. algo como um Trifle inglês.
Aqui está, a minha sobremesa para o jantar de meninas.. usei ladyfingers em vez de pão de ló… posso apenas dizer que comemos tudo… perfeito!!! Obrigado Mafalda pela inspiração para a minha sobremesa :-)

1 comment: