Sunday, April 4, 2010

Berry Crumble and Friends


Before I started my blog and especially during these last 3 months, since I started all of this, I got a lot of support from my friends. Critics, opinions, congratulations, ideas..first orders came from a friends...
This gave me strength to, after 8 hours of work as IT engineer, after long day as mother of 2 kids, I enter kitchen in the evening, turn on my radio and start making cakes...
This weekend was really special, a lot of friends around, great feedbacks, BIG support and I am really happy!!!

*****

Antes de começar o meu blog, e especialmente durante estes últimos 3 meses, desde que comecei tudo isto, recebi muita ajuda das minhas amigas e dos meus amigos. Críticas, opiniões, parabéns, ideias… as primeiras encomendas foram deles.
Isso deu-me força para, depois de 8 horas de trabalho como Engenheira de SI, depois de um longo dia como mãe de 2 crianças, entrar na cozinha à noite, ligar o rádio e começar a fazer bolos…
Esta semana foi muito especial: estive rodeada de amigas/os, com excelentes comentários, GRANDE ajuda e estou muito feliz!!!

No comments:

Post a Comment